úterý 26. listopadu 2013

Valrhona: dvě dobré zprávy


Valrhona, kterou všichni samozřejmě dobře známe a vášnivě milujeme, vytvořila novou biočokoládu. Jmenuje se Andoa, existuje i v mléčné verzi, ale já jsem poznal zatím jen tu hořkou a byl jsem velmi spokojený. Dokonce tak spokojený, že jsem stačil v minulých měsících spotřebovat dvě tabulky (připomínám, že u biočokolád Valrhona zůstala u starých gramáží, tj. 100 g), aniž bych si stihl zapsat základní charakteristiky, takže recenzi zatím nemám... Cao Grande je stále moje oblíbená biočokoláda, ale Andoa se mi také líbí a hodlám se k ní vrátit.
 
Druhá dobrá zpráva: Valrhona opustila ploché široké obaly a vrátila se ke starému formátu! Možná je to pro někoho maličkost, pro někoho dokonce špatná zpráva, ale já jsem rád za úzké tabulky, které se snáze nosí po kapsách a nelámou se tak moc, když vám spadnou, a za klasické tlusté kostičky, které v ústech tají pomaleji než ty tenké nepravidelné designové, takže pro mě je to rozhodně pozitivum. Příklad nového obalu:

 


Žádné komentáře:

Okomentovat